Privacy Policy
Bij Optimal Office hechten wij veel waarde aan uw privacy en de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Deze privacy policy legt uit welke informatie wij verzamelen wanneer u onze website bezoekt, hoe wij deze informatie gebruiken, en welke rechten u heeft met betrekking tot uw gegevens.
Optimal Office, gespecialiseerd in kantoorinterieur en meubelverkoop, zet zich in om uw gegevens veilig en vertrouwelijk te behandelen. Of u nu contact met ons opneemt via ons contactformulier of gewoon onze website bezoekt, wij zorgen ervoor dat uw privacy te allen tijde wordt gewaarborgd in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Wij raden u aan deze privacy policy zorgvuldig door te lezen, zodat u volledig op de hoogte bent van hoe wij met uw persoonlijke informatie omgaan. Mocht u vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
1. Verzameling en Gebruik van Persoonsgegevens
Wanneer u het contactformulier op onze website invult, verzamelen wij de volgende persoonlijke gegevens:
- Naam: Dit gebruiken wij om u persoonlijk aan te spreken in onze communicatie.
- E-mailadres: Dit gebruiken wij om u te kunnen antwoorden op uw vragen of verzoeken.
- Telefoonnummer: Dit gebruiken wij om telefonisch contact met u op te nemen indien dit nodig is voor een snelle en efficiënte afhandeling van uw verzoek.
- Uw Wens of Verzoek: Dit helpt ons om uw specifieke behoeften of vragen beter te begrijpen en gerichte informatie of oplossingen te bieden.
2. Doel van de Gegevensverwerking
De door u verstrekte persoonsgegevens via het contactformulier worden uitsluitend gebruikt voor de volgende doeleinden:
- Communicatie: Om contact met u op te nemen en uw vragen of verzoeken te beantwoorden.
- Diensten op Maat: Om u gerichte informatie te verstrekken over onze producten en diensten, afgestemd op uw specifieke wensen of behoeften.
- Klantbeheer: Om een goede relatie met onze (potentiële) klanten te onderhouden en onze dienstverlening te verbeteren.
3. Bewaartermijn van Gegevens
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor de hierboven beschreven doeleinden. Concreet betekent dit dat wij uw gegevens bewaren voor een maximum van 6 maanden. In het geval dat u besluit gebruik te maken van onze diensten, dan kan het zijn dat wij voor de boekhouding nog wel voor onbepaalde tijd in bezit zijn van eventuele offertes, facturen, of emails.
4. Delen van Gegevens met Derden
Optimal Office deelt uw persoonlijke gegevens niet met derden, tenzij dit noodzakelijk is om aan uw verzoek te voldoen of wanneer wij wettelijk verplicht zijn om deze gegevens te verstrekken. In dat geval zorgen wij ervoor dat uw gegevens veilig en in overeenstemming met de wet worden verwerkt.
5. Uw Rechten
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Indien u gebruik wilt maken van deze rechten, kunt u contact met ons opnemen via de contactgegevens die onderaan deze privacy policy zijn vermeld. Wij zullen zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen, op uw verzoek reageren.
6. Beveiligingsmaatregelen
Uw persoonsgegevens worden bewaard op het communicatie platform Discord. De beveiliging van uw gegevens daar wordt gedaan door hun. Zie ook de Privacy Policy van Discord: https://discord.com/privacy
Voor de website zelf hebben wij een “self-taught” particulier in die de beveiliging doet. Zie: https://tbonkersmedia.nl/
7. Wijzigingen in de Privacy Policy
Optimal Office behoudt zich het recht voor om deze privacy policy op elk moment te wijzigen. Wijzigingen kunnen noodzakelijk zijn door bijvoorbeeld wijzigingen in de wet- en regelgeving, technologische ontwikkelingen, of aanpassingen in onze bedrijfsvoering. Wanneer er significante wijzigingen worden doorgevoerd, zullen wij u hierover informeren via een prominente kennisgeving op onze website of, indien van toepassing, via e-mail. Wij raden u aan deze privacy policy regelmatig te raadplegen zodat u op de hoogte bent van de meest recente versie.
De datum van de laatste wijziging wordt altijd onderaan de privacy policy vermeld. Door onze website te blijven gebruiken na eventuele wijzigingen in deze privacy policy, gaat u akkoord met de herziene voorwaarden.
8. Klachtrecht
Indien u van mening bent dat wij uw persoonsgegevens onrechtmatig verwerken of dat wij niet correct omgaan met uw privacyrechten, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de relevante toezichthoudende autoriteit. Voor Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens. U kunt contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens via hun website www.autoriteitpersoonsgegevens.nl
Wij zouden het echter op prijs stellen als u eerst contact met ons opneemt zodat wij de gelegenheid hebben om eventuele zorgen weg te nemen of problemen op te lossen. U kunt ons bereiken via de contactgegevens die onderaan deze privacy policy staan vermeld.
9. Contactgegevens
Voor verdere vragen kunt u terecht bij:
E-mail: directie@optimaloffice.nl
Telefoon: 06-2421694 (co-founder Martijn)